Juf-Laura.reismee.nl

De Heenreis

Hallo Knappe Koppen van groep 6/7!

Ik ben vandaag aangekomen in Hongarije. Het was nogal een reis. Het duurde maar liefst 11 uur. Ik ben thuis om 9 uur 's ochtends vertrokken met de auto en nog wel op een zondag! Ik was er helemaal van overtuigd dat mijn vriend de weg naar het vliegveld wist, maar dat was niet zo dus hebben we een rondje door Dusseldorf gereden. Gelukkig was ik nog ruim op tijd om de vlucht te halen.

Op het vliegveld hebben we alle 16 verzameld en zijn daarna samen naar de incheckbalie gelopen. Met handen en voeten heb ik duidelijk gemaakt dat ik mee wilde in het vliegtuig. Toen dat eenmaal geregeld was, liepen we door de douane. De begeleider werd uitgebreid gecontroleerd op gevaarlijke voorwerpen, maar hij mocht gelukkig nog mee.

Toen we het vliegtuig inmochten, moesten we eerste drie verdiepingen naar beneden lopen, daarna de bus. De bus bracht ons naar het vliegtuig. Ik zat bijna helemaal achteraan in het vliegtuig. We hadden prachtig weer in de lucht en konden heel mooi naar beneden kijken! Raad eens wat we daar allemaal zagen?

Helaas was het vliegtuig 5 minuten te laat geland in Wenen waardoor we hel hard moesten rennen, met onze koffers om de trein nog te halen naar Hongarije. Jammer genoeg hadden we niet hard genoeg gerend om de trein te halen en moesten we twee uur wachten op de volgende.

In de trein hebben we onszelf geamuseerd (juf Carmen, een aantal anderen en ik) met het zingen van vroijke liedjes tot grote ergernis van de andere passagiers.

Toen we aankwamen in Györ, werden we opgehaald door onze gastheer. In het hotel vertelde hij ons kort in het Engels wat allemaal op het programma staat. We kregen nog een diner aangeboden ondanks dat we al hadden gegeten. Niemand heeft het eten op gekregen. Daarna maakten we onze bedden op, op onze kamers en kletsten nog even na.

Lieve schatten, welterusten en tot morgen!

Reacties

Reacties

Quinty :.)

doeiiisdhjbf
vgbhjgfhjhjdh

Quinty :.)

Carliisau78tyygvdf4

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!